8802435*** numaralı fiber internet aboneliğim 4.4.2015 tarihinde başvurum alında fakat bugüne kadar hala internetim bağlanamadı. Türk Telekom’dan defalarca kontrole geldiler sorun çözüldü deyip gittiler ama hiçbir değişiklik olmadı. En son geldiklerinde yine sorun çözüldü denildi ve adsl ışığı yandı fakat bu seferde modem ayarları yapılı olmasına rağmen internet ışığı yanmıyor. Şikayet kaydı yenilendi ama sonuç ev içi kablolar yada modem arızalı denildi fakat ben TTnet’e geçinceye kadar bu hat üzerinden superonline ile interet kullanıyordum yani ne bağlantımda ne de modemim de bir sorun yok. Hattın iptalini istediğimde 200 tl gibi bir rakam modem ücreti ödemem isteniyor. Ben modemi iade etmek istediğimi belirtsem de maalesef böyle bir hakka sahip olmadığım belirtiliyor ve üstüne üstlük 1 mb’ını dahil kullanamadığım aboneliğime ait 1 aylık kullanım faturası kesildi. Artık kullanamadığım hizmetin acilen hiçbir ücret ödemeden iptalini istiyorum ve kimseye TTnet’i tavsiye etmiyorum. Müşteri hizmetlerinde sıfırlar hiçbir konuda sizi düzgün bir şekilde yönlendirme yapamıyorlar, arıza kaydı açacaklarına şikayet açılıyor.