Otel Tatil Şikayet ve Yorumları
Tatil sezonunun ortalarına gelmemizle birlikte Türkiye’nin en önemli sektörü olan turizm sektöründen gelen en çok şikayet konusu otel yıldızları konusudur. Otel şikayet konularını, yorumlarını ve tarafsız görüşlerini içeren tatilcileri bilinçlendirmek adına bu konuya değinmek istiyoruz. Tatilciler bir tatil planı ve otel seçimi yapmadan önce otelden beklentileri ve bu beklentileri karşılığında katlanmaları gereken bedel arasında önemli bir mukayese yapmalıdırlar.
Çünkü konaklayacağınız otelin yıldız sayısı onun verdiği hizmet kalitesi, büyüklüğü ve argümanları konusunda önem taşır. Tabi ki otelin kalitesi arttıkça fiyatları da bu çizgide artmaktadır. Yanıltıcı bilgiler eşliğinde hareket etmemeniz ve sonucunda çok iyi bir tatil heyecanı yaşarken hayal kırıklığına uğramamanız için sitemiz bu konuda sizlere hizmet vermektedir. Oteller sınıflara ayrılır ve yıldız sayılarına göre tatil kampanyalarına konu olurlar.
Otel şikayet sitemizde de görebileceğiniz gibi bir çok otelin taahhüt ettiği özelliklerden yoksun olması ya da yıldız sayısını hak etmediği konusudur. Tatile çıkmadan önce gerekli araştırmayı yapmanız, sitemizdeki yorumları okumanız ve hangi konularda daha çok şikayet oluşturulmuş bunları görmeniz yararınıza olacaktır. Otel şikayet tüketici haklarını bilen kişiler öncelikle otelden beklentilerini tanımlamak için otellerin yıldız sayılarının neye göre verildiğini, gerek şehir oteli ya da turistik otelleri için yıldız sayılarının otellerde bulunması gereken zorunlu özelliklerin neler olduğunu bilmeleri gerekir.
Böylece tatil planını, konaklama hizmeti alacağınız otelin sahip olması gereken özelliklerin ne olması gerektiğini bilerek hayal kırıklığı yaşamadan eğlenceli bir tatil geçirmenizi sağlamaya çalışmaktayız. Tatilde yaşadığınız sorunları, şikayetlerinizi ya da tebriklerinizi sitemizde yayınlayarak önemli paylaşımlar yapabilirsiniz. Bu sayede gerekli yerlerle kolay iletişim kurabilir, sorunlarınızın çözülmesini sitemiz kanalıyla rahatça sağlayabilirsiniz.
Otel şikayetleri, tatil ihtiyaçlarınızı karşılamak amacı ile yararlandığınız otellerden her zaman memnun bir şekilde ayrılamayız. Otelde hizmet eden personellerin müşterilere karşı tutumları, oteldeki çarşafların kirliliği, odaların düzensiz ve küçük oluşu, havuz suyunun kirliliği, tuvaletlerin kirliliği gibi durumlar otellerle ilgili yapılan en genel şikâyetler arasında yer almaktadır. Turizm sektöründe çalışanlar bu gibi sebeplerle ilgili şikâyetlere maruz kalırlarsa bu şikâyetleri değerlendirerek kendilerini yenilemeye başlayabilirler. Bu nedenle otel şikâyetlerinin faydası çoktur. Bir otel işletmecisi eğer oteli ile ilgili aksaklıkları ortaya çıkarmak ve müşteri çekiciliğini arttıran bir potansiyel ile çalışmalarına hız kazandırmak istiyorsa daima otel şikayetlerini ve kendi işletmesi ile ilgili şikâyetleri takip etmelidir.
Turizm sezonunda daima tercih edilebilen bir işletme olmak istiyorsanız müşterilerin beklentilerini en iyi şekilde karşılamalı ve müşteri-işletme ilişkisini daima sıcak tutmalısınız. Konaklama hizmet koşullarınızın mükemmelliği konusunda ne düşünürseniz düşünün ara ara bu hizmetin kaliteli olup olmadığı araştırmasını mutlaka yapın. Müşterilere bu konu ile ilgili sorular sorabilir; sohbet edasında fikirlerinizi alabilirsiniz. Otel şikâyetleri aslında işletme sahiplerinin itibarını yükseltebilir de alçaltabilir de. Şikayetler konusunda daha detaylı bilgi almak için ziyaret edebilir ve işletmenizi en iyi noktalara getirebilmek amacı ile çaba harcayabilirsiniz.
Tüketiciler haklarını aramak için aldıkları hizmet kalitesi düşükse ya da onları memnun etmeyen durumlar varsa şikâyetlerini otel şikayetleri gibi adreslere bildirerek de gördükleri muamelenin düzeltilmesini talep edebilirler. Hatalı rezervasyon, iyi karşılanmayan hizmet koşulları, yiyecek- içecek sorunları, otel ve oda temizliği, hatalı ücretlendirme, müşteriye verilen bilgi eksikliği, gıda ürünlerindeki stok eksikliği, otelin denize uzak oluşu, birçok eğlence-spor merkezinde sorunlarla karşılaşma (spor aletlerinin çalışmaması, müzik sistemi bozuk eğlence yerleri) gibi problemler temel otel şikayetleri arasında yer almaktadır.
gerçek hayatta birçok konuda birçok haksızlıklara maruz kalıyoruzbundan sonra ögrendimki benimde ugradıgım haksızlıklar konusunda şikayet edebilecegim bilinçli olarak hakkımı arayabilecegim birmercii var gerçekten bu konularda haksızlıga ugruyoruz kızıp öfkelenip oradan ayrılıyoruz o firma hakkında herhangibir yaptırım gücümüz olmuyor ama şimdi bu oto kontol sistemiyle hem daha kaliteli hizmet alıyoruz sinirlerimiz bozulmuyor çok özür dilerim ENAYİ yerine konulmuyoruz .bu konuda böylebir hizmeti düşünenlere uygulayanlara binlerce TEŞEKKÜRLER..