GittiGidiyor aracılığı ile Teleteknik Telekomünikasyon San.ve Tic.Ltd.Şti.’nden aldığım (GittiGidiyor adı:
gelegenheit) blender bozuk çıktı ve telefon konuşmasında ürünü kargo ile göndermemi, paranın iade edileceğini söylemişlerdi. GittiGidiyor üzerinden iade işlemi başlattım. Ürünü kargoladım, ancak firma arızalı parçayı değiştirdiğini söyleyip gönderdiğim kargoyu geri istememi söyledi. Oradaki şubeden de kargoyu iade almamış şeklinde göstermiş. Kabul ettim, kargomu geri istedim, kargo ücretini de böylece bana ödetmiş oldu. Ancak gelen üründe bu sefer başka bir arıza vardı. Cahillik edip kargomu geri istemiş bulunduğum için süre dolmuştu ve GittiGidiyor parayı satıcıya aktardı. Satıcıya cayma hakkımı kullanmak suretiyle iade isteğimi bildirdim. Hala kanuni sürem olmasına rağmen iade almam değiştiririm diyor. 2 kez bozuk gelen malı kanuni süresi devam etmesine rağmen iadeyi kabul etmeyen firmayı kamuoyuna bildiriyorum.
Gittigidiyor aracılığıyla teleteknik telekomünikasyon sanayi ve ticaret limitet şirketinden korkmaz semaver aldım ürün arızalı çıktı ve gönderen kişiyi aradım bana servise götümemi söyledi bulunduğum yerde servisi yok ayrıca yeni aldığım bir ürünü neden servise götüreyim dedim iade etmek istiyorum dedim ozaman gönderin değiştireyim ama kargo size ait dedi gönderdim ve birbuçuk ay oldu ürünüm hala gelmedi ben taksitlerini ödüyorum ama ürün elimde yok lütfen ilgilenin satıcı telefonu 05323752111