Ayvalık nevada mağazasına borcum bulunmaktadır . Bugün saat 16.32 telefonumda kayıtlı olmayan 0533 485 87 08 numaradan arandım. Alo diyerek telefonu açtım 12 saniye ses alamadım ve kapandı, aynı numara 16.33 tekrar arkasından aradı alo diyorum 20 sn boyunca surdu, bu aramada ses karşı taraftan gelmiyor duyamıyorum. Yanımda o an 11 iş arkadaşım bulunmaktaydı, arıyor konuşmuyor diye arkadaşlarıma sitemde bulundum. 16.33 tekrar aradı ben bulunduğum yer çekmiyor olabileceğini düşünerek dışarı çıktım, alo ses yok sonra sesi aldım alo alo diye konuşuyorsunuz beni duyuyorsunuz aslında diye bağırarak ses aldım, sanki beni günlerdir arıyor ulaşamıyor gibi kaba bir tavirla bana bağırmaya başladı.
Ben bir aydır ailemin sağlık nedenleri dolasıyla uğraşıyorum ve beni ne zaman kim olursa olsun ararsa telefonumu açarım, bir anda bağıran kim olduğunu bilmediğim kişiye sordum sen kimsin, ben nevada borç takipten arıyorum, istersen cumhur başkanlıktan ara sen kimsin ki bana bağırıyorsun, bu hakkı sana kim verdi, beni sesini duymadığım için yalancılıkla suçluyosun dedim. Ben şimdi aşağıya mağazaya geliyorum. Aslında telefondaki kişi mağazaya gidince öğreniyorum ayvalık mağazada değil Edremit merkezde çalışıyormuş, bana ben aşağıda mağazadayım gel gibi tehdit vari konuşmasıyla telefonu suratıma kapattı, hemen ayvalık merkezdeki mağazaya gittim müdür ile görüşmek istediğimi söyledim, müdür benim dedi oradaki bir hanım efendi, beni saygılı bir şekilde dinledi. O çalışanın buraya gelmesini yüzleşmek istediğimi söyledim, Edremit’te olduğunu orada öğrendim, hanım efendi demin de bu tarz bir olay olduğunu ve yine duygu isimli çalışanı arayarak uyardığını söyledi. Demek ki bu çalışan herkese bu tarz davranıyor. Benim nevada şirketinde çalışan kimseye borcum yok nevada şirketine var, alacağını benden alamıyorsa hukuki yollarla alabilir.
Büyük, köklü bir şirket olduğunu biliyorum AMA BANA KİMSE AMA KİMSE BAĞIRAMAZ, BU HAKKI KİMSEYE VERMEDİM HELE BİR ÇALIŞANA ASLA. Mağazaya beni aradığını bildiren bir mesaj atmış borçlu arandı konuşmaları kötü dedi müdüre hanım ben de bakmak istiyorum dedim izin vermedi, sonra bana bu çalışana küfür ettim mi diye sordu ben o mesajda ne yazdığını öğrenmek istedim yine izin vermedi, bir mağaza müdürü bana saygısızca bağıran eleman için sayısız özür diledi. Onu arayarak uyaracağını bildirdi, bir müşteri olarak o kişinin özür dilemesi gerek, kocaman bir mağaza müdürü değil davranışları ve konuşması için müdür hanıma teşekkür ediyorum ama soy ismini bilmediğim bu çalışanınızdan kesin ve kesin ŞİKAYETÇİYİM, teşekkür ederim.
10 gün önce almış olduğum oto radyo teyp’i otoma taktırdığımda usb ve hafıza kart bölümünün arızalı olduğu bir iki şarkı çaldıktan sonra şarkıları parazitli çalması ve sesin tamamıyle kaybolması buna çözüm için alımış olduğum ayvalık şubenizdeki satış elamanı arızalıysa garantiye gönderin demesi vede kutu içinden skart kaplosunun çıkmadığını söylediğimde bunlarda skart kablosu yok başka yerden satın alabilirsiniz demesi üzerine mağzanızla bundan böyle alışveriş yapmak istemediğimi bildirir magazanız hakkında çevremdeki insanlarada olumsuz davranışları anlatacağımı bilmenizi isterim 200 tl ben öderim ama mağazanız ve çalışan elamanızın davranışlarını hiç hoş karşılamadığımı bilmenizi isterim.