Teknosa’ya güvenip adam akıllı bir firma sanıp laptop aldım. Bana menteşesi kırık laptop’u sattılar. Servise gönderdim, müşteri hatası deyip para istediler. İlçe hakem heyetine verdim kazandım, çıkan kararın iptali için 4.tüketici mahkemesine itiraz davası açtılar. Mahkemede bilir kişi vasıtasıyla benim lehime karar verdi. Arıyorum müşteri hizmetlerini elimde böyle bir karar var diyorum, tarihini numarasını alıyorlar biz hukuk departmanını bilgilendirip geri döncez diyorlar ve bugün arayıp şunu söylüyorlar: Bizim elimize böyle bir karar gelmedi daha! Ben teknosa’dan bir daha alışveriş yapmam burnumdan getirdiler bin pişman oldum teknosadan ürün aldığıma. Elimdeki kararın numarasını, tarihini sorana kadar desenize madem ee mübarek insanlar bize de e-posta olarak gönderebilir misiniz desenize demiyorlar çünkü amaçları iş yapmak değil müşterileri mağdur etmek. Alt tarafı 300-400 tl’lik bir masraf yüzünden beni kaç aydır uğraştırıyorlar. Allah bildiği gibi yapsın haram zıkkım olsun hakkım varsa. Kaç aydır harcadığım emeği bir bilseniz, l..et olsun deyip vazgeçersiniz uğraşmaktan ama vazgeçmeyeceğim, sonuna kadar ne yapılması gerekiyorsa yapacağım.