28 Mayıs 2016’da İstanbul Küçükyalı Enza Home’dan almış olduğum 5 Temmuzda teslim edileceği söylenen 2 adet 3’lü koltuk, 2 adet berjer, 6 adet sandalye, yemek masası ve konsol 5 Ağustos’da öncelikle sadece 2 adet 3lü koltuk olarak teslim edildi. Diğer ürünlerim ne zaman gelecek diye günlerce ürünleri almış olduğum Küçükyalı şubesini aradım, telefonlara kesinlikle cevap vermiyorlar. Daha sonra müşteri hizmetlerini sürekli aramama rağmen ürünler parça parça farklı tarihlerde getirildi. Son olarak getirilmeyen 1 adet berjerim kaldı, ay sonunda evde söz merasimim olacak hala bekliyorum, çok mağdur edildim. Müşteri hizmetleri hala ne zaman getirileceği hakkında net bir tarih veremiyor. Tüm bu gecikmelerle beraber bir adet sandayle ve berjerin ayaklarında ciddi anlamda dengesizlik sorunu olduğu için 2 defa getirilen ürünler sevkiyat ekibi tarafından rapor tutularak geri götürüldü. Bir de o arızaların düzeltilmesi için günlerce telefonda müşteri hizmetleriyle savaş verdim. İstikbal’e göre daha kaliteli olduğunu düşündüğüm için Enza Home’u tercih etmiştim. Hayatımın hatasını yaptım. Ben yandım, siz yanmayın, uzak durun tavsiyem.