17 Mart 2017 tarihinde hepsiburada.com’dan sipariş ettiğim bir çamaşır makinası vardı. Siparişimi 30 Mart 2017 tarihine kadar sipariş takip numaramdan takip ettim. Siparişimin yolda olduğunu çıkmak üzere olduğunu transfer olduğunu vs tam 2 hafta bu şekilde oyalandım. En son 30 Mart 2017 tarihinde siparişimin tarsfıma teslim edildiğine dair mail aldım. Aynı şekilde takip numaramdan sorgulattığımda da aynı cevabı aldım. 7/24 hizmet verdiklerini belirten müşteri temsilcilerine de anca 2 gün sonra ulaşabildim. Ses kayıtlarınında elimde bulunduğu telefonumdan bir bayan ile görüştüm. Bana siparişimin geri iade olduğunu belirtti. Ancak takip numaramdan siparişimin 2 hafta boyunca yolda olduğunu en sonunda da teslim edilmiş gibi göründüğünü belirttiğimde siparişimin 24 Mart 2017 tarihinde gelip geri gittiğini iddaa etti. O gün eşimin doğum günü olduğu için zaten eşimde ben de bütün gün evdeydik. Konuyla ilgili acil ilgilenilmesi gerektiğini rica ettiğimde kargonun bir daha yola çıkamayacağını, ancak paramın çarşamba günü iade edildiğinde ve bir daha sipariş verdiğimde yeniden getireceklerini söylediler. Ben paramı değil ürümü istiyorum ve bu gibi umursamaz sitelerin müşteri memnuniyetini sağlamadıkları gibi insanları d..andırdıkları için ivediyetle ilgilenilmesini talep ediyorum. İlginize.