Mart ayında vodafone temsilci tarafından aranarak red tarifesini 45 tl’ye kullanabilecegim 3 ay içerisinde cayarsam hiç bir cayma bedeli odemeyecegim söylendi. Tarifeyi 1 ay kullandıktan sonra caymak istedigimde cayma bedeli odersiniz denildi. Bununla ilgili online servis üzerinden sikayette bulundum ve bir sonraki faturamda cayma bedeli olan 42 tl ücretin düsülecegi belirtildi ve düsüldü. Mayıs ayında Turk Telekom operatorüne numaramı taşıdım. Bu işlemi yapmadan önce vodafone müşteri temsilcisine operatör degisikligi yaptıgımda ceza oder miyim diye sordum ve odemezsiniz diye cevap aldım. 2 aydır vodafone kullanmadıgım halde bana haziran ayı faturasi adı altında 85.40 tl ücret gönderildi. Müsteri hizmetlerini aradıgımda yapabilcegimiz bir şey yok ödeyeceksiniz deniliyor bunu anlamış degilim kullanmadigim operatör bana neyin faturasını gönderiyor? Gereğinin yapılmasını ve ses kayıtlarının dinlenilmesini faturanın iadesinin gercekleşmesini talep ediyorum.