İyi calismalar, 18 Haziran babalar gunune ozel 500 tl hediye ceki kampanyasindan faydalanarak forum mersin bayisinden galaxy s8 plus satin aldik. O gun bayi tarafindan hediye cekinin 15 temmuz’a kadar kullanilabilecegi bilgisi verildi. Oysa ki gelen faturanin 30 hazirana kadar samsungwa adresine yuklenmesi gerekiyormus. Bununla ilgili bize detayli bilgi verilmedigi gibi faturanin 1 gun sonra e-mail adresimize gonderilecegi soylenmesine ragmen fatura bizim uyarimizdan sonra 29 haziran aksam saatinde iceriginde hicbir aciklama olmadan (hangi linkten tanimlama yapilacagi vs.) kuru bir mail olarak tarafimiza gonderildi ve bayiye bizzat fatura icin basvurmamiza ragmen son gunun 30 haziran oldugu bilgisi yine bizle paylasilmadi. Biz de temmuz ayinda alisveris icin samsung.com. tr online alisveris linkine girip islem yapmaya calistik zira alisverisin samsungwa’dan yapilacagi bile soylenmemisti. İslem yapamayınca destek birimini aradik onlar da bayi ile gorusmemizi soyledi. Bayideki arkadaslar once “yetkilimiz burada degil” diye bizi 1-2 gun oyalayip sonra da piskin piskin “boyle hatalar olabilir, yapilabilecek birsey yok, hakkinizi kaybettiniz” dediler. Bunun uzerine yeniden destek birimini arayip durumu anlattik. Onlar da konunun incelenecegini soyleyip 1 hafta bizi oyaladilar. Nihayet gecen gun donus yapip bize verdikleri adres uzerinden form doldurup faturayi gondermemizi, inceleme yaptiktan sonra donus yapacaklarini soylediler. Biz de denileni yaptik. 2 gun sonra yine siteye girdigimizde kupon kodumuzun aktif hale geldigini gorup takdir ettik kendilerini ancak biraz sonra yine destekten biri arayip, basvurumuzun onaylanmadigini, ceki kullanamayacagimizi soyledi. Zira kullanmayi denedigimde “Musteri bilgileri eksik” diye alakasiz bir uyari cikiyor. Bunun icin de ayrica tekrar mail attik bakalim ona kac haftada yanit gelecek!!! Madem kullanamayacagim neden sistemde onaylanmis ve aktif gozukuyor bu da ayri bir ciddiyetsizlik. Her neyse arayan kisi bayiye uyarida bulunacaklarini soyledi. Cozumleri buymus. Bu cozum benim magduriyetimi gidermiyor maalesef. Bayinin bunu baskalarina da “olabilir boyle hatalar” diyerek tekrarlamayacagini bilemiyoruz. Onemli olan hem bayiyi uyarmak hem de bayinin hatasini telafi ederek musteri memnuniyeti saglamaktir. 4.500 tl’ye telefon satip sonra da ardina bakmamak degildir kurumsallik. Yardimlarinizi bekliyorum.