merhabalar, 12.05.2015 tarihinde akşam yemeği için Uğur Ocakbaşı lokantasına gittim oğlumla. Bir porsiyon karışık ızgara istedim birde cips. Yemekler masaya geldiğinde şok oldum, önce karışık ızgara geldi, tabakta sadece 3 çeşit vardı: kuşbaşı, (çiğdi doğru düzgün pişmemişti) tavuk şiş ve adana. Bu 3 çeşitte yarımşar şişti. Genelde karışık ızgara yediğimde en az 4 çeşit olur başka lokantalarda, çoğunlukla 5 çeşit, doyumluk değildi tadımlıktı. Önce belki bir yanlışlık olmuştur yada diğer malzemeleri kalmamıştır diye düşündüm. Kasaya ödeme yapmaya gittiğimde garson kasadaydı, kendisine şikayetimi dile getirdim. Her yerde karışık ızgara en az 4-5 çeşitten oluşur sizde neden 3 çeşit diye sordum. Garson bana normali 3 çeşittir her yerde de aynıdır diye iddia etti. Bende kendisine bir çok restorantta, lokantada yerim, eve sipariş veririm yediğim 3 çeşit olan tek karışık ızgara buradaydı dedim. Garson direnipte ağzını gözünü değişik şekiller vererek, aşağılarcasına bir de benim yanlışım olduğunu ısrar edince, bende gerekli yere şikayet edeceğimi bu kadar gramajı düşük ve az çeşitli karışık ızgarayı onaylamadığımı belirttim, ödemeyi yapıp çıktım. Kolay para kazanmıyoruz bu şekilde kandırılmakta istemiyoruz. Lütfen gereğini yapar mısınız? Lokantalar her geçen gün porsiyon gramajını düşürüp, haksız kazanmasınlar, şimdiden teşekkür ederim.