Arçelik marka fırın ve bulaşık makinesi için 0212 634 10 10 telefon numarasından servisi aradım açılmayınca diğer numarası 0212 634 40 46’yı aradım. Telefonu açan arçelik beko deyince daha önce iki defa ücret ödedim iki defa ücret ödemeyeyim diye (birinci sefer gelip arıza tespiti yapıp üccretini alıp ikinci kez gelmişlerdi) bu kez marka ve modellerini söyledim. İstanbul cad. 3.sk. No.9/ A. Bağcılar/İst adresinde bulunan servis elemanları 20-09-2017 tarihinde geldiler fırını onarıp 120 lira aldılar fiş no 20261537. Bulaşık makinesi için bu modelin yedek parçaları üretilmediği için parça temini yok deyip 40 lira da onun için fiş kestiler, fiş no 20261538 bir hizmet vermeden ne parası alacaksanız bunu almayın desem de servise gelir konuşurum dediysem de bizim hesap teslim etmemiz lazım dediler ben de daha sonra gider yetkili müdürle konuşurum iade ederler diye düşünerek ödedim, servise gittiğimde müdür yoktu oradaki yetkili beni 0 ücreti almakta haklı olduklarını inandırmaya çabaladı müdüre iletmelerini söyledim. Daha sonra defalarca gitiysem de hep aynı cevabı aldım. Bu ücretin alınmasının haksız olduğunu düşünüyorum bu servisten şikayetçiyim.