TTnet’teki internet ve ev telefonu hizmetimizi bölgemizdeki fiber sorunu sebebiyle Turkcell Superonline’a transfer etme kararı aldık. Yaşadığımız rezaletler zinciri de böyle başladı. Önce mevcut internet ve telefon hizmetimizi “nakil” olarak geçirme talebimizi yanlışlıkla “sıfır hat” talebi olarak teknik birime ileten müşteri hizmetleri yüzünden 10 gün gecikme yaşadık. Onu da sineye çektik, işlemler başladı bu sefer interneti kuran personel telefon hattını koparıp gitti. Müşteri hizmetlerine konuyu ilettik, 27 Kasım’dan beri 16 gündür bir kişiyi evimize yollayıp telefonumuzu bağlatmadılar. Şu an da 72 saati aşkın süredir internetimiz kesik, 3 kez arıza kaydı bıraktığımız halde gelen giden yok. Sonuç olarak Superonline’a geçirdiğimiz internetimiz de telefonumuz da günlerdir kesik ve ilgilenen yok. Şimdi bu rezaletlerden dolayı daha başlamamış hizmeti sonlandırmak istiyoruz 230 tl cayma bedeli isteniyor.