THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade etmediklerini bakım yapıp geri gönderdiklerini söylediler. Ben hep bakıma mı yollamak zorundayım bu yastıgı? Ne demek iade almıyoruz böyle bir mantık var mı ya koskoca kurumsal firma memnun olunmayan bir yastıgı başka yastıkla değiştirmekten aciz. Ve tekrar teknik servise gönderilmesini söylediğimizde pek de iç açıcı konuşulmadı, lütfen acil çözüm üretin 200 tl’yi çöpe atamam!