Ben 70 yaşında emekli biriyim. 19.04.2015 tarihinde A101 mağazanızdan Altus televizyon aldım 999 tl’ye ve cihazın içinden çıkan garanti belgesini de ilgili kuruma faturalarımız ve fişlerimizle götürdük kase imza yaparak tarafımıza teslim ettiler. 2017 Ekim sonunda tv’de çizgiler belirmeye başladı ve hemen servis çağırdık. Servisten aldığımız arıza tespiti ile bunun panel arızası olduğu ve panelin değişmesi gerektiğini bununda garanti belgemize bakarak hala garanti kapsamında bir sorun olduğunu belirten bir durum belgesi verdi ve Altus marka tv’lerde garanti süresinin 2 yıl olduğunu ama bizim elimizdeki belgede 5 yıl olduğunu görünce kendisi de bu firmanın hatası sizin elinizdeki evrak 5 yıllık garantiyi kapsıyor ödemek zorundalar dedi ve panel değisiminin 1600 tl olduğunu belirtti. Hemen genel merkezlerine ulaştık onda da basımıza neler geldi oralara girmeyeyim sayfalara sığmaz çünkü ve en sonunda kendi çaba ve gayritlerimizle gebze bölgenize ulaştık ilk önce Eda hanım diye bir yetkili var o sizi arayacak dediler tam 3 gün bekledik ne arayan ne soran tekrar aradık tamam dediler bir kaç gün sonra yetkileden aksam 21:00’da bir mesaj biz size yardımcı olamayacağız çünkü Altus Firması yetkilileri olan ve garanti belgesinde dağıtıcı firma olarak görünen oğuzcanlar ltd şti diye firmanın suçu A101 firmasına attığını ve siz garanti belgesine neden sadece kase imza attınızda ürün kodu yazmadınız diye bir diyalog olusmus yok biz ödemiyoruz bunu demişler son olarak ben bu son cümleyi 1,5 ay gibi bir süre oyalanarak öğrendim ve her konuşmada size yardımcı olacağız siz burada en mağdur olansınız bu bizimle o firma arasındaki bir sorun sizin bir suçunuz yok mağduriyetiniz giderilecek dendi. Buradan sizlere sesleniyorum ey A101 marketleri yetkilileri siz bize 5 yıl süreli garanti belgesi verip kaşe imza yapıp ilgili arıza garanti kapsamında olup elimde faturam, garanti belgem, servis kaydım ve firma yetkililerine attığım dönüş alamadığm mailler yazışmalar dolu iken 7000 mağazam var deyip 999 tl’lik bir tv için 70 yasında bir emekli insanı bu kadar uğraştırıp mağdur etmeyeceğiz deyip sonra da 1,5 ay sonra yok yardımcı olamayacağız istediğiniz yere sikayet edin demek mi sizin kurumsallığınız? Benim elimdeki belgeler ne ise yarar o zaman sizin güvenilirliğiniz nerede.