Aqua Park Şikayetleri
Tatil yapmak herkesin en doğal hakları arasında yer almaktadır. Tatil yapmak amacı ile gittiğiniz otel ya da pansiyonlarda genel olarak aqua park ile karşı karşıya kalabilirsiniz. Aqua park hizmeti bulunan otellerde kimi zaman şikayetçi olduğumuz durumlarla karşıya kalabiliriz. Aqua park şikayetleri arasında aşırı doluluk, çağrı merkezi ve iletişim merkezi, fiyat- ödeme, güvenlik- cankurtaran, mekan- kullanışlılık- ferahlık- personel davranışı ve sağlık hizmeti, servis hizmeti, su- temizlik- hijyen, temizlik- hijyen, yiyecek- içecek ve diğer olmak üzere kategorilere ayrılmıştır.
Aqua park şikayetleri bu kategoriler arasında farklı farklı şikayetler barındırmaktadır. Bu şikayetleri inceleyecek olursak güvenlik tarafından içeri alınmayan otel müşterileri, bazı aqua park otellerde verilen kalitesiz hizmet, eşi ya da sevgilisi ile gelmeyen kişilerin havuza doldurulması, iyi fiyat almalarına rağmen kötü muamele gören müşteriler, kaba personel davranışları, aqua park da eşya kaybeden müşteriyi kovan personel tutumu, çok klorlu suyu bulunan havuzdan çıkan çocukların ciğerlerinde yanma meydana gelmesi, temizlenmeyen havuz, kalitesiz hizmet anlayışının hakim olduğu havuzlar, evli çiftlere farklı muamele de bulunan aqua park hizmetleri, fiyatları yüksek olan aqua park, işletme personelinin kaba tavırları, öğrenci indirimi yapılan aqua park, ulaşım ve organizasyon bozukluğu olan aqua, erkeklere tek kişilik yapılan üyelik, art niyetli yönetim ve çalışanları, Burhan felek yüzme havuzu personel davranışı gibi şikayetlere rastlayabilirsiniz.
Aqua park şikayetlerinde yer alan bu şikayetlerin bazılarının asılsız olduğu iddia edilmektedir. Bu şikayetler arasında yapılan incelemede bazı personel davranışlarının düzeltilmesi gerektiği, havuz sularının temizliği, müşteri memnuniyetini sağlayacak çalışmalar gibi düzenlemelerin yer alması gerekliliği otel görevlilerine hissettirilmeli ve ona göre harekete geçilmelidir.