Boyner’in internet mağazasından 1 elbise aldım. Elime ulaştıktan 2 gün sonra iade etmek istedim. Müşteri hizmetlerini aradım, bana mağazaya götürüp ücret iadesi alabileceğimi söylediler. Mağazaya gittim 1 saat kasada bekledim. Kasa iadenin arkadaki kasada olduğunu söyledi. 1 saatte arkadaki kasada bekledim. Sonra elime bir makbuz verip vezne kısmına yönlendirdi. Oraya gittim ve para iadesi istiyorum diyorum” bir soralım merkeze ne olur bilmiyorum” dediler. Bunu derken de yanda ürünleri sorunlu çıkan çıldırmış bir müşteriyi sakinleştirmeye çalışıyorlardı. Sinirle çıktım, müşteri hizmetlerini 10 defa aradım. Şikayetinizi alıyoruz, sizi arayacağız diyorlar sonra ne arayan var ne soran. Mahkemeye vereceğim sizi dedim. Yine tık yok ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun.