Yaklaşık 3 ay önce d-smart yalın internet aboneliği sözleşmesi yamıstım. Eve hat çekildi ve hat aktif oldu, ancak tam 18 gün boyunca ben bu hat ile internete erisim saglayamadım. Bu süreçte onlarca arıza kaydı ve talepler oluşturuldu. Nafile sonuç alamadım ve üyelik iptali gerçekleştirdim. Yazılı iptal işlemini yaptıktan sonra telefon ile, tarafıma herhangi bir borç yansıtılmaması için teyit ettim. Ancak yalaşık 2 ay sonra tarafıma 150 tl hizmet iptal bedeli adı altında fatura gönderildi. Konuyla ilgili iletişime geçtiğimde ise teslim edilmemiş modem ücreti yansıtılmıs size dediler. Halbuki ben modemi teslim ettim. D-smart zonguldak’ta belediyeye ait 12 katlı iş merkezi merdiven boşluğunda hizmet vermekte. Merdiven boşluğu gerçekten, bildiğimiz koridorda koliler üzerinde işlem yapılıyor. Burada modemi tarafıma sözleşme ile veren yetkili kişi, modemi benden geri alırken herhangi bir yazılı evrak tarafıma vermedi. Israrla benim elimde modemi teslim ettigime dair bir şey yok dememe rağmen “biz d..andırıcımıyız” diyerek işleminiz tamamdır diyerek beni oradan uzaklaştırdı. Hizmet alamayıp yaklaşık 18 gün sürekli dert anlatarak yaşadığım sıkıntıları anlatamam. Yaşadığım mağduriyet büyük. Hizmet iptali yaparak, tam bu firmadan kurtuldum derken bu 150 tl’lik fatura çıktı karşıma. Kimsenin mağdur olmaması için elimden geldiği kadar her platformda bu yaşadıklarımı anlatmaya çalışacağım. Bu kadar kolay ve basit oyunlarla tüketicilerin mağdur edilebildiği bir ülke daha yoktur heralde. Konuyla alakalı mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.