THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
11.10.2017 tarihinde stoklarda var olarak görünen bir ayakkabı siparişi verdim. Günlerdir yazılan mesajlarıma bıraktığım bildirilere ancak 16.10.2017 tarihinde cevap olarak teslimat süreci 3-10 gün arasındadır. Böyle saçma bir açıklama olamaz ürün stoklarda var görünüyorken en geç 3 iş günü içerisinde kargo edilebilmeli kaldı ki bu firma daha önce kendini ispat etme çabasında iken siparişleri aynı gün kargoya veriyor müşteri memnuniyeti ile çalışıyordu. Demek ki biraz büyüyerek kendilerini ispat ettiklerini düşünüyor gayet samimiyetsiz ilgisiz olarak yollarına devam etmeye çalışıyorlar, yazık.