Media Markt internet sitesinden lg42lb652 tv aldım. Tarafıma teslim edildikten sonra kurulum için servis talep ettim. Servis geldi acele bir şekilde ekran kontrolünü yapmadan kurulum yaparak evden ayrıldı daha sonra ekranda beyaz bir nokta fark ettim ve servisi aradım, telefonu kapalıydı. Ertesi gün tekrar servis talebinde bulundum. Servis geldi belirttiğim beyaz noktayı bulamadı, ben gösterdim ve anca fark etti daha sonra kutuya baktı ki orada da tam ekranın beyaz noktasına denk gelen kusurlu yerde kocaman delik var. Bunu kendisi bana gösterdi ve değişim olacak diyerek tutanak tutmadan, evden ayrıldı. Yarım saat sonra telefonla beni aradı ve bunu ilk sefer de görmesini hata olarak kabul etmediği için inkar ediyor. Tekrar eve geldiler yine aynı şekilde inkar ediyorlar. Ben servis elemanın yaptığı bir hata yüzünden neden hasarlı ürün kullanayım. Ürün hasarlı lütfen yardımcı olun, değişim yapılmasını talep ediyorum.