THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Sipariş ettigim ürün (elbise) yağ lekesi ile geldi geri iade ettim, bana yerine yeni ürün göndermeleri gerekirken aynı ürünü temizlemeye calışmışlar ve yağ lekesi cıkmış ama leke çıkarma izleri var. Yeni sipariş ver dediler ama telefonumun siteye internet erişimini engellemişler, bu yüzden bu kurumu şikayet ediyorum.
Değerli Müşterimiz,
SP ile başlayan sipariş numaranız ya da isim soyisim ile firmamızı arayarak çözüme ulaşabilirsiniz. Teknik olarak telefonunuzun siteye erişiminin engellenmesi mümkün değildir.
Talep ve şikayetleriniz ile ilgili daha hızlı destek alabilmeniz için bize destek @ modahira.com adresimizden ve 0850 811 80 30 numaralı Müşteri Hizmetlerimizden de ulaşabileceğinizi hatırlatmak isteriz.
Saygılarımızla
Modahira Müşteri Hizmetleri
kardesim arıyoruz açmıyosunuz işinizi niye düzgün yapmıyorsunuz benim kargom nerede