Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Müşteri Marka ve Şikayet Yönetimi

Müşteri İlişkileri Şikayet Yönetimi

Her alanda teknoloji ve sanayi devriminin yaşandığı ürün ve hizmet çeşitliliğinin arttığı günümüzde firma ve işletmeler müşteri memnuniyeti oluşturmada zorluk çekiyorlar. Artık tüketicilerin velinimet ve kral olduğu bir çağda yaşıyoruz. Günümüzde rekabet ortamında tüm firmalar yeni müşteriler kazanarak eldeki müşterileri kaybetmemenin hesabını yapıyor. Bunun yolu da koşulsuz müşteri memnuniyetinden geçiyor. Geçmişte olduğu gibi ‘‘Mercedes’in rengi siyahtır ve siyah üretilecektir.’’ anlayışı çoktan yıkıldı. Artık firmalar satacakları ürünlerin rengine çeşidine kendisi karar veremiyor.

Modern pazarlama yöntemlerinin kullanıldığı günümüzde işletmeler, müşterilerin üründen beklentilerinin neler olduğunu, bu beklenti ve gereksinimlerin ne kadarlık bir bölümünü karşılayabileceklerini öğrenmek ve müşterinin memnun olmadığı ve şikayetçi olduğu kısımları belirleyip tatmin düzeyini artırmak için çalışmalar yapmak mecburiyetindedir. Müşteriler olmasaydı mağazalar da olmazdı. Eğer firma ve işletme sahibi olarak, bir işletme kültürü oluşturmak, müşteriye daha fazla alaka ve özen göstermek, onlara kaliteli hizmet sunmak gibi konularda başarı gösterirseniz o derece müşteri memnuniyetini sağlarsınız.

İşletme ve firmalar müşterilerle alışveriş yaparken onlara ne kadar güvenilir olduğunu, onlara ne kadar değer verdiğini,onları  önemsediğini göstermelidir. Memnun müşteri oluşturmak için onların gereksinim ve beklentilerini göz önüne alarak çözümler sunmak gerekir. Bu çözümler gelecek için de karşılıklı güvenin temelini oluşturur ve müşterinin firmaya sadık olmasını sağlar.

Günümüz internet çağında işletmeler müşteri memnuniyeti sağlamazsa ve onların şikayetlerini çözüme ulaştırmazsa, müşteriler o ve firma veya işletmeyi dilerse tüm dünyaya reklam edebilir. Firma ve işletmeler ise bu gücün farkında. Biliyorlar ki gelecekte ayakta kalabilmek ve varlığını sürdürmenin yolu müşteri memnuniyetini sağlamak ve tüketici şikayetlerini başarıyla çözüme ulaştırmaktan geçiyor. Zira tüketiciler internet aracılığıyla firma hakkında olumsuz düşüncelerin dile getirerek başka müşterilerin o işletmeden uzak durmasını sağlayabilir.

Tüketiciler internet ağı üzerinden firma ve işletmelerle ilgili şikayet ve memnuniyetsizliklerini sosyal medya paylaşım siteleri ve tüketici şikayet siteleri aracılığıyla geniş kitlelere duyurabiliyor. Tüketicilerin şikayetlerini bildirerek çözüm bulabilecekleri şikayet paylaşım portallarından biri de Sikayet.com, tüketici şikayet ve çözüm sitesidir. 7/24 kesintisiz online hizmet veren bu şikayet paylaşım platformu tüketicilerin şikayetlerini ücretsiz bildirerek, problem ve mağduriyetlerini kısa zamanda çözüme ulaştırılmak suretiyle giderilmesini sağlıyor.

 

Gönderen:
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Mayıs 10, 2016
Kategori : Tüketici Hakları
Yorum : 0
Okunma : 1.496 okunma
THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Temmuz 11, 2020
|
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Sivriler Mobilya Komodin Görsele Uymuyor
Temmuz 11, 2020
|
Sivriler mobilya hayatımda gördüğüm iletişimi olmayan alakasız ürününün arkasında durmayan bir firma, benim beklentim o kadar yüksekti ki görseller vs hayal kırıklığına uğradım. Bunu da belirttim ama en ufak bir alaka ilgi olmadı. İki komodine 1500 t..
Astes Doğalgaz Parayı Peşin Aldı Ama İşimizi Yapmadı
Şubat 06, 2019
|
Kategori: Emlak
Astes Doğalgaz, doğalgaz tesisatı döşeyen taşeron bir firmaymış. Daha önce de şikayet etmiştim ama yalvar yakar kaldırttılar işinizi hemen halledeceğiz diye. Ben de güvenip kaldırdım hata yapmışım. Temmuz’dan beri doğal gazımızı bağlatamadık. P..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..