Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Otel Müşteri Şikayetleri

OTEL ŞİKAYET

Hem turizm hem de iş sektörü anlamında büyük imkanlara sahip olan ülkemiz, bunlara bağlı olarak her yıl milyonlarca ziyaretçiyi ağırlamaktadır. Bu, sadece yurt dışı için de değil yurt içi için de geçerli olmaktadır. İller arasında milyonlarca kişi seyahat ederek hem iş hem de gezi için ziyaretlerde bulunmaktadır. Bu anlamda ülkemizin otel potansiyeli son derece fazla olmaktadır. Özellikle de yıllık turist ağırlama potansiyeli son derece yüksek olan ülkemiz, bacasız sanayi denilen turizmin getirisinden büyük ölçüde faydalanmaktadır.

Bu nedenle de neresi olursa olsun konaklama anlamında turistik faaliyetlere hizmet veren birçok otel, pansiyon veya konaklama yeri bulunmaktadır. Ancak bu otellerin birçoğu her zaman istenildiği gibi hizmet verememektedir. Çünkü bunlar içerisinden bazıları yalnızca ticari amaç doğrultusunda hareket ettiğinden bu işin gerekliliklerini doğru bir şekilde yerine getirememektedir. Bu konuda sorun yaşayanlar problemlerini dile getirmek için yollar aramaktadır.

Online olarak hizmet veren şikayet siteleri de bunların başında gelmektedir. Otel şikayetleri başlığı altında her gün yüzlerce kişi otellerle ilgili sorunlarını dile getirmektedir. Ülkemizdeki otellerin hizmetleri ve özellikle yerli misafirlere olan yaklaşımları düşünüldüğünde şikayet konusu son derece önemli bir şey olmaktadır.

Otel şikayetleri için artık artan imkanlar ve gelişen internet dünyası sayesinde anında kilometrelerce öteden ilgili yere şikayetinizi ulaştırabilirsiniz. Konaklama konusu ne zaman olursa olsun, nerede olursa olsun her zaman önemli olmaktadır. Bu nedenle de yaşanılan sorunların dile getirilmesi gerekmektedir. Çünkü şimdi yaşanılan kötü bir deneyimi, tatili kimse tekrar yaşamak istemez. Bunun için de karşılaşılan sorunlar için şikayette bulunmak en doğrusu olmaktadır.

Otel şikayetleri konusunda yapacağınız her şikayet sadece sizin için değil, başkaları için de faydalı bir iş olmaktadır. Çünkü yapacağınız her şikayet ileride başkalarının da iyi hizmetler alabilmesini sağlamaktadır. Otellerde aldığınız oda hizmetlerinden, yemek servislerine, eğlence ve aktivitelerden, temizliğe kadar aklınıza gelen tüm konularda yaşadığınız sorunları şikayet edebilirsiniz. Sikayet.com adresi gibi siteler aracılığıyla sorunlarınıza çözüm bulabilir, yorum yaparak başkalarına da yardımcı olabilirsiniz. Her şikayetiniz sizlere ilerisi için her zaman fayda sağlamaktadır.

OTEL ŞİKAYETLERİ

Günümüzde özellikle de çalışan insanlar için tatil, onların bir senenin yorgunluğunu ve stresini atıp kendilerine gelmeleri ve dinlenmeleri için bulunmaz bir fırsat. Tatil yapacak olan tüketiciler tatil planlarını önceden erken rezervasyonla yaparak ucuz tatil ayarlayıp bütçelerini de ona göre ayarlamaktadırlar. Ayarlanan bütçelere göre de tatil mekanlarına bakılmaktadır.

Fakat her yıl binlerce tatilci uygun fiyata yer ayarladım derken dolandırılmakta ve tatilleri zehir olmaktadır. Her yıl özellikle yaz aylarında Tüketici Sorunları Hakem Heyetlerine ve Tüketici Şikayet Sitelerine çok farklı nedenlerden dolayı bir çok tüketici tatil şikayeti geliyor. Otele yerleştikten sonra otele icra gelip kapıya konulan ve gittiği otelde yeri ayırtılmamış olan tatilcilerden tutun da elektriği, suyu olmayan klimasız otellerden ve otelde yemek verilmediği için aç kalan insanlara kadar bir çok tüketiciden çok çeşitli turizm acentesi ve otel şikayetleri gelmektedir.

Bu gibi durumlarla karşı karşıya kalınmaması için tatil planının önceden çok iyi hazırlanması gerekmektedir. Bu nedenle tatilciler tatile çıkmadan önce tatil yapacakları mekanlar ve turizm acenteleri hakkında daha çok detaylı bir araştırma yapmalıdırlar. Peki tüketiciler bu araştırmayı nerelerden yapabilirler?

Tüketiciler öncelikle güvenilir TURSAB ‘a üye otel ve turizm firmalarından yerlerini ayırtmalıdır. İnternetten tüketici şikayet sitelerini tıklayarak o mekanlar ve turizm acenteleri hakkında daha önce şikayette bulunulmuş mu veya ne gibi şikayetlerde bulunulmuş ayrıntılı bir şekilde araştırma yaparak ona göre ödeme yapmalıdır. Ayrıca ileride herhangi bir olumsuz yaşanma ihtimaline karşı sözleşme imzalanarak otelin tanıtım broşürüyle birlikte bir nüshası alınmalıdır.

Bodrum’da tatil yapmak istiyorum ama acaba hangi otel daha iyi bilen var mı diye merak mı ediyorsunuz? Bodrum’daki hangi otellerle ilgili çok şikayet olmuş bilen var mı? Şikayet edilen bu oteller kendilerini düzeltmek için bir adım atmışlar mı gibi düşünceler içerisinde iseniz yapmanız gereken tek şey otel şikayetleri ile ilgili bir araştırma yapmanız gerektiğinin bilincine varmalısınız.

İnternette yapacağınız kısa bir araştırma ile otel şikayetleri ile ilgili bilgi edinebilir ve bu şikayetler karşısında otel tutumlarının neler olduğu konusundaki yorumlara kısa ve hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz.

Otel puanlarını belirleyen internet siteleri sizin bu konudaki en önemli yardımcılarınız arasında yer almaktadır. Oteller hakkında yapılan yorumlarda aileler, çiftler, yalnız gelenler ya da oteli iş amaçlı kullananların farklı yorumları değerlendirilerek tablolar oluşturulur ve hangi gruptakilerin en çok şikayet ettikleri bilgisine ulaşılarak bu şikayet sebebini ortadan kaldırmaya yönelik çalışmalar yapılmaktadır.

Otel şikayetleri konusunda edindiğiniz bilgileri başkaları ile paylaşarak sevdiğiniz kişilerinde bu konuda yanılmalarının önüne geçmiş olabilirsiniz. Şikayetlerle dolu bir otelde tatil yapmak istemiyorsanız internet gibi geniş ağları bulunan iletişim kaynağından yararlanmalı ve ona göre davranmalısınız.

Otel şikayetlerinde genelde puanlanması istenen otel hizmetleri arasında uyku kalitesi, konum, odalar, hizmet, değer ve temizlik yer almaktadır. Bunlar değerlendirerek kişilerin memnuniyetsiz oldukları konularda derecelendirilme yapılmaktadır. Eğer otel sahibi müşteri memnuniyetine ve sadakatine önem veriyorsa bu ayrıntıyı en iyi şekilde değerlendirerek otelin memnun olunmayan hizmetlerinde düzenlemelere gidecektir.

Benim otelimi beğenen gelir beğenmeyenin burada işi olmaz diyorsa da zaten müşteriye önem vermediği için otelinin ne şikayetleri biter ne de kalitesini arttırabilir. Böyle güzel imkan size sunulmuşken otel şikayetleri hakkında bilgi edinmeden asla tatile çıkmamalısınız.

Gönderen:
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Haziran 13, 2016
Kategori : Otel
Yorum : 0
Okunma : 2.240 okunma
THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Temmuz 11, 2020
|
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Sivriler Mobilya Komodin Görsele Uymuyor
Temmuz 11, 2020
|
Sivriler mobilya hayatımda gördüğüm iletişimi olmayan alakasız ürününün arkasında durmayan bir firma, benim beklentim o kadar yüksekti ki görseller vs hayal kırıklığına uğradım. Bunu da belirttim ama en ufak bir alaka ilgi olmadı. İki komodine 1500 t..
Astes Doğalgaz Parayı Peşin Aldı Ama İşimizi Yapmadı
Şubat 06, 2019
|
Kategori: Emlak
Astes Doğalgaz, doğalgaz tesisatı döşeyen taşeron bir firmaymış. Daha önce de şikayet etmiştim ama yalvar yakar kaldırttılar işinizi hemen halledeceğiz diye. Ben de güvenip kaldırdım hata yapmışım. Temmuz’dan beri doğal gazımızı bağlatamadık. P..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..