2017 Mart’ta almış olduğum Samsung A5 2017 telefonum 25.12.2017 tarihinde şarj olmamaya başladı ve telefon hiç açılamaz duruma geldi. Olay olduğu andan itibaren hiç zaman kaybetmeden Istanbul Şişli’de bulunan Rebel Elektronik Samsung yetkili servisine cihazımı teslim ettim. 3 gün içerisinde cihazın teslim edileceğine dair bilgi ilettiler. Bugun müşteri destek hattını aradığımda telefonun kenarında bulunan çiziği (aylar önce sürtmeden dolayı oluşan çizik, düşme vs kesinlikle olmadı) darbe olarak işleme aldıklarını anakart değişimi yapılacağını fakat kullanıcı hatası olduğunu garanti kapsamına girmediğini iletiyorlar. Defalarca kendilerine durumu açıklamama rağmen kasa üzerinde herhangi bir çizik nokta boyutunda bile olsa kasa değişimi yapılmadan diğer soruna bakılamayacağını ve işleme alınamayacağını aktarıyorlar. Bahsedilen çizik ile telefonu aylarca kullanmış olmama ve sorun yaşamamama rağmen samsung teknik servisinin herhangi bir arıza çıkartmayan bu çiziği bahane ederek garanti dışına alması ve yüklü miktarda masraf çıkarması sorunu dahi incelemediklerini düşündürtüyor. Bu konuda Samsung ve Rebel Elektronik samsung yetkili servisinden şikayetçiyim.