Şikayet.com – TuketiciSikayetleri.com.tr
Tüketici Şikayetlerinin Etkin Çözüm Adresi Tüketicileri firmalara sadık kılan en önemli unsur memnuniyettir. Bu konuda verilen hizmet ya da gösterilen özenli muamele ile tüketici memnuniyeti sağlanabilir. Aynı zamanda firmaların hitap ettikleri müşteri kitlelerinin beklentilerini oldukça iyi kestirebilmeleri gerekir. Aksi halde istekleri farklılık gösteren müşteriler için tek düze hizmet vermek firmaların başarı oranlarını etkileyecektir.
Şikayet yönetimi, günümüzde mal ve hizmet satan firmaların kaçınılmaz olarak oluşan ayıp, kusur ve hatalarının ortaya çıkarılması, çözümlenmesi ve ileride oluşabilecek yanlışlık ve aksaklıkların engellenmesi amacını taşır. Tüketiciler memnuniyetsizlik yaşadıklarında şikayetlerine çözüm getirecek kurumlara bildirmek isterler.
Yayın hayatına 1999 yılında başlayan ve kısa bir aradan sonra tekrar aktif ve daha güçlü olarak yoluna devam eden Sikayet.com, tüketici şikayetlerinin çözüme ulaştırılmasında, üzerine düşen görevi etkin, tarafsız yapan bir tüketici referans sitesi olmaya devam etmekte, sorunların hızlı ve müşteri memnuniyeti yönünde çözülmesi için elinden geleni yapmaktadır.
Kusursuz müşteri memnuniyeti ile yola çıkan Sikayet.com yaşanılan sorunları muhatap firmalara ileterek çözüm yollarını zorlamaktadır. Müşterilerine iyi hizmet sunmak yolunda adım atan firmalar kendilerine iletilen şikayetlere kısa sürede geri dönüş yaparak mağduriyetler en kısa sürede çözüme kavuşmaktadır. Tüketici ile iyi geçinmek zorunda olan firmalar, memnuniyetsiz müşterinin bir daha geri gelmeyeceğini ve firmanın da bu olaydan dolayı zarar edeceğini artık çok iyi bilmektedir. Etkin bir şikayet yönetimi politikası olmayan herhangi bir şirket iş yaptığı sektördeki yerini de diğer rakiplerine kaptıracaktır.
Sikayet.com, tüketicinin yüksek memnuniyetini amaç edinmiş, tüketiciye destek verirken üretici ve firmalara ürünleriyle ilgili geri besleme, bilgi sağlamış, üretim-tüketim arasındaki zincirin sağlamlaşmasına yardımcı olmuştur. Firmalara sağlanan ürün ve hizmetleriyle alakalı bilgilendirmeler firmaların eksik ve hatalı yönlerini anlamalarına ve kısa sürede tedbir alıp hem kendi zararlarını önlemelerine hem de müşteriyi memnun etmelerine yardımcı olmaktadır.
Tüketici şikayetlerine önem veren firmalar, şirketler de artık kendilerine ulaşan müşteri şikayetlerini anında ve yüksek memnuniyet sağlayacak şekilde çözmek için harekete geçiyor. Hem tüketici hem de üretici memnuniyeti sağlamak adına yapılan bu çalışmalar sağlıklı ekonominin işleyişi açısından son derece önem arz etmektedir. Yaptığı kamu hizmetiyle tüketicinin sorununa hızlı ve etkin çözüm üreten Sikayet.com hem üretici hem de tüketici arasında bir köprü olmaya devam etmektedir.
ben adem tümöz babam vefat etti zirrat bankasına borçundan dolayı benim maaşıma zairrat bankası el koydu ben çok mağdur durumda kaldım tek geçimim bu maaşımdı bunada el kondu yardımınızı bekliyorum saygılarımla