Şikayet.com

TÜKETİCİ ŞİKAYETİM VAR EN ETKİLİ REKLAM MÜŞTERİ MEMNUNİYETİDİR.

Şikayet Dilekçesi

Şikâyet Dilekçesi

Her bireyin içinde bulunduğu durumdan duyduğu rahatsızlığı bildirmek amacı ile ilgili merci ya da kişileri şikâyet etme hakkı bulunmaktadır. Şikâyet dilekçesi talebini kişi bireysel olarak iletebildiği gibi herhangi bir kurumda kişi ya da kurumlar hakkındaki rahatsızlıklarını şikâyet dilekçesi aracılığı ile bildirmektedir. Şikâyet dilekçesi talebinde bulunan kişilerin en çok merak ettikleri konulardan bir tanesi de dilekçe üzerinde isimlerinin yer alıp almayacağı durumudur.

Kişiler isimlerini dilekçe üzerinde belirtmeseler bile şikâyet edilen merci eğer şikâyeti kabul etmezse bu durumda zaten şikâyet eden kişinin kimliği ortaya çıkmaktadır. Şikâyet etmek istediğiniz kurumların internet üzerinde yer alan e-dilekçe aracılığı ile şikâyet edilebilirliğinin bulunması istediğiniz an istediğiniz kurumu duyduğunuz rahatsızlıktan dolayı şikâyet edebilirsiniz.

Şikâyet edilecek kişi ve kuruluşlar o kadar çeşitlidir ki hepsi için değişik biçimlerde tasarlanmış ve hitap şekillerinde farklılık arz eden dilekçe örnekleri bulunmaktadır. Bu dilekçe örneklerini internet ortamından kısa süre içerisinde temin edebilir ve istediğiniz kurumu gönül rahatlığı içerisinde şikâyet edebilirsiniz.

Şikâyet dilekçesi örnekleri arasında Tv program dilekçe örneği, şikâyet dilekçe örneği (size yönelik bir eylemin suç olduğunu düşünüyorsanız bu örneği kullanabilirsiniz), kapıdan satış şikâyet dilekçesi, savcılığa hitap eden dilekçe örneği gibi örneklerden yararlanarak şikâyet etmek istediğiniz kuruma olan şikâyetinizi bildirebilirsiniz. Şikayet Gönder aracılığı ile şikâyet konusunda gerekli bilgi sahibi olabilir ve dilekçe örnekleri hakkında bilgi edinebilirsiniz.

Birey şikâyetçi olduğu durumlardan ötürü şikâyetçi olma hakkından yararlanarak dilekçe yazarken uyması gereken kurallara dikkat ederek dilekçesini yazabilir ve dilekçesinin geçerliliği takip işlem sürecinin nasıl gerçekleştiği hakkında gereken bilgiyi edinebilir. Bu bilgileri edinirken internet ortamındaki yardımcı siteler kişinin en büyük yardımcısı olacaktır. E-dilekçe sistemi sayesinde kişilerin rahatsızlık duyduğu durumlar ortadan kalkabildiği gibi pek çok gereksiz durumlarda da tüketiciler tarafından şikayet gelebilmektedir.

Gönderen:
Yorum Yaz
isim
cep no
e-mail

 

Mayıs 11, 2016
Kategori : Tüketici Hakları
Yorum : 0
Okunma : 1.907 okunma
THY Bagajım Zarar Gördü Tazmin Etmedi
Temmuz 11, 2020
|
Merhaba, thy ile TK0** nolu Miami-İstanbul seferinde bagajlarım zarar gördü. Firma ile iletişime geçtim resimleri incelediler 200 tl ödeyelim aksi halde mahkemeye verin tüm zararınızı o şekilde almayı çalışın dediler. Ödemeyi kabul ettikleri tutar va..
Sivriler Mobilya Komodin Görsele Uymuyor
Temmuz 11, 2020
|
Sivriler mobilya hayatımda gördüğüm iletişimi olmayan alakasız ürününün arkasında durmayan bir firma, benim beklentim o kadar yüksekti ki görseller vs hayal kırıklığına uğradım. Bunu da belirttim ama en ufak bir alaka ilgi olmadı. İki komodine 1500 t..
Astes Doğalgaz Parayı Peşin Aldı Ama İşimizi Yapmadı
Şubat 06, 2019
|
Kategori: Emlak
Astes Doğalgaz, doğalgaz tesisatı döşeyen taşeron bir firmaymış. Daha önce de şikayet etmiştim ama yalvar yakar kaldırttılar işinizi hemen halledeceğiz diye. Ben de güvenip kaldırdım hata yapmışım. Temmuz’dan beri doğal gazımızı bağlatamadık. P..
Hayat Varlık İcra Takibine Düşen Arkadaşlarımın Dikkatine
Temmuz 13, 2018
|
Kategori: Bankacılık
Sayın HAYAT VARLIK, biliniz ki ben bu mesajı yazdıktan sonra ARTIK hiçbir şey sizin ve size borçlu olan insanlar için aynı olmayacak, size borçlu olan insanlar bu mesajı okuduktan sonra daha da bilgilenecek ve size karşı belki de hukuk mücadelesi baş..
Yatsan Yastık 2 Ayda Çöktü İade Almadılar
Mayıs 29, 2018
|
2 ay önce kentpark avm mağazanızdan aldığımız yastıgı çökmesi sebebiyle geri iade için 1 ay önce mağazaya götürdük. Mağazanızdaki arkadaş da yastığın ciddi anlamda çöküşünü gördü ve teknik servise gönderelim dedi 20 gün önce arandık ve yastıgı iade e..