Türk Telekom online fatura ödemesi yaptım. Ödendi şeklinde işlem görmedi. Kredi kartı ekstremde ödeme görülmektedir. Banka ödeme gerçekleşmiş avea hesabına geçmiş dedi. Müşteri yetkilisinin birisi bankadan onay numarası al bize gönder düzeltilir dedi. Bankadan aldığım ödeme onay numarasını gönderdim. Düzeltilmediği gibi hattımı kestiler. Bu defa ödeme dekontu göndermelisin dediler. Banka ise “kredi kartı ödemesinin dekontu verilemez ancak onay numarası verilebilir” dedi. Bunu müşteri yetkililerine söylediğimde kabul etmediler. Bankaca verilmesi mümkün olmayan dekont dayatmasını sürdürüyorlar. Müşteri yetkilileri müşteriden farklı bir dünyada yaşıyorlar. Anlayışsız ve keyfi davranıyorlar. Türk telekom online fatura ödemesi tuzak ve d.andırma sistemi gibi işliyor. Türk Telekom yetkilileri de çözüm üretmekten uzak, duyarsız ve anlayışsız. Bu operatörü terk etmek tek çözüm yolu oldu.