TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş 12/06/2014 tarihinde babam ile imzalanmış olan sözleşmeye rağmen 24/06/2014 tarihinde sözleşmeyi hizmet sağlanamadığı için cayma hakkımızı kullandık. Hizmet elimize ulaşmadığı gibi, iş yeri olduğundan telefon da iptal olduğundan müşterilerle iletişimsizlik yaşadık ve iş kaybına da uğramış olduk. Hem mağdur olup, üstüne üstlük zamanında cayma hakkımızı kullandığımız halde fatura çıkarmış. Tüketici kanununda 14 günlük yasal hakkım olduğu halde arayıp bana verilen cevap 20/06’da başlamış 27/06/2014’te iptal edilmiş diye savunma yapılıyor. Cayma hakkım 7 gün dahi olsa ben zaten süresinde vermişim. Kullanmamış olduğum hizmetin faturasını ödemek istemiyorum. Herkes şikayetçi zaten. Üstelik faturayı bize ulaştırmadılar bile. Direkt avukata vermişler, yazıktır günahtır.