Ben Muharrem A, Vodafone’un 0505774** numarası kullanıcısıyım. Vodafone ile ilk problemim, 2015 Mayıs ayında yaşandı. Yurt dışı kullanım paketi tanımlatmak maksadıyla müşteri hizmetlerini aradığımda, tamamen bilgim haricinde adıma açılmış faturasız bir hattın olduğunu anladım (demek ki elinizi kolunuzu sallayarak Vodafone’dan başkası adına hat açtırabiliyorsunuz). Bu hat ile uygunsuz işlemler yapıldığı için de “Kara-Gri” listeye düştüğüm beyan edildi ve birçok hakkımı (tarife değişikliği, cihaz kampanyaları, yurt dışı kullanım avantajları vs.) kullanamayacağım belirtildi. Benden çözüm için istenen tüm evrakları bir gün sonra ilgili birime ulaştırdım. Onlarca kez bu hususta müşteri hizmetleri kanalıyla kayıt oluşturtmama rağmen ilgili birim tam on ay sonra beni kara gri listeden çıkardılar ve ben Mart 2016’da tarife değişikliği yapabildim. Bu on aylık süreçte taahhüdümün bitmesiyle birlikte faturama da %30 civarında bir zam yapıldı ve ben tarife değişikliği yapamadığım için bu faturayı ödemek zorunda bırakıldım. Problemin çözülmesiyle birlikte bu fark faturama indirim olarak tanımlanarak olay tamı tamına on ay sonra tatlıya bağlandı.
1 Ocak 2017 günü, Atlantis avm Ankara abone merkezine, cihaz kampanyasından faydalanmak için müracaat ettim ancak 4000’in üzerinde puanım olmasına rağman yine kara gri listede olduğum ve hiçbir ayrıcalıktan faydalanamayacağım belirtildi. Yine defalarca müşteri hizmetleri yetkilileriyle görüşmeme rağmen bu sefer neden bu listeye düştüğüme dair hiçbir tatmin edici bilgi verilmedi. Son yaptığım görüşmede de yıllar önce kapattığım bir hat sebebiyle bu listeye düştüğüm belirtildi. Ayrıca Vodafone’a hiçbir borcum da bulunmamaktadır.
Özetleyecek olursam ne zaman alındığımı tam olarak bilmediğim kara-gri listeden bir aydır çıkamıyorum ya da çıkarılmıyorum. Satış ve pazarlamaya bu kadar önem veren, fatura ödemesindeki gecikmeleri inanılmaz bir hızla müşterilerine ileten, dünyanın dört bir köşesindeki muazzam(!) altyapısıyla övünen bir dünya devinin(!) iş müşterilerinin bilgi alma hakkı ve memnuniyetine gelince işi bu kadar ağırdan alması akıl alır gibi değildir. Müşteri hizmetlerinin sürekli olarak “size şu kadar saate kadar dönüş yapılacaktır” şeklinde ifadeleri de tamamen asılsızdır. Vodafone’un ilgili şahıslarının bu akıl almaz umursamaz tutumları sebebiyle artık psikolojim bozulmaya başlamıştır. Eğer ulaşabilirse, şikayetimin Vodafone’un kara-gri liste yetkilileri başta olmak üzere yüm ilgilenenlere iletilmesi dileklerimle, sağlıklı günler.