11 Mayıs’ta Ankara’dan Sakarya’ya kargom gönderildi. Salı günü gelmesini bekledim. Salı günü 20.00’de bilgilendirme mesajı geldi. Kargonuzu evinize getirdik, yoktunuz kargonuzu gelip alınız diye. Ama ben bütün gün evdeydim ve kargom gelmedi. Bütün gün kargomun olduğu şubeyi aradım ve ulaşamadım. 4449999 olan numarayı aradım dakikalarca bekledim. Ya açılmadı ya hatta bekleyin biz şubeye ulaşıp sizi bağlayalım dediler. Onlarca dakika bekledim ve kimse beni şubeye bağlamadı. Şansıma ulaşabildiğim müşteri temsilcilerine derdimi anlattığımda, kargomun evime gittiğini benim duymadığımı kargomun evime gelmeyeceğini gidip almam gerektiği söylendi. Ne kapımda ne de posta kutumda, geldik bulamadık yazan kağıdın olmadığını söylesem de kendimi inandıramadım.
Çarşamba günü site görevlimiz geldi ve bana ait kargomun B bloğa gittiğini ve geldik bulamadık kağıdını oraya yapıştırdıklarını söyledi. Ben A blokta oturuyorum. Müşteri hizmetlerini tekrar aradığımda yarın bu numarayı tekrar arayın biz yönlendirelim dediler. Öğrenciyim ve mesai saatlerinde evde olmuyorum. Ben kargomu evde olabileceğim saate göre zaten göndertmiştim. Üstüne bir hayli fazla müşteri hizmetleriyle görüşme yaptım ve telefon faturam kabardı. Bu mağduriyetimin nasıl gidebileceğini müşteri temsilcisine sordum ve bana yarın tekrar müşteri temsilcisini aramamı söyledi. Hizmet almak için bir ücret ödüyorum ama kargom gelmiyor, müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum. Ulaşsam bile dakikalarca bekletiyorum. Kargomun evime gelmesi için bir de telefon faturası ödüyorum. Yarın mecbur tekrar arayacağım yanlış adrese giden kargomun bana ulaşması için uğraşacağım. Tabi bir müşteri temsilcisine bağlanabilirsem.